2011/04/03

ikiarrik ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








Bueno family, gure familikoa markaz fuerakoa da e!!! amona DOLOREX bizi bazen honezkero saten hasia zen: igual da Estitxuk zapelik ez bado kartzen ta Aimar e txapeldun orde gelditzen bada. biek finalen eotekin ya HOMENAJEA prepatu barko da, jajajajajaja!!!!

ikiarria, hau poza!!!!!!! AUPA AIMAR!!!!!

Aittu izain dut sarrantarrak pixkot harro fama badula ta bueno, por algo sera. oane motibok battu behintzat ta...es lo que hay!!!! GORA GU TA GUTARRAK!!!
momentuz.... suerte bieri. Hurrengo lamoten LABRITEN han izain ga kontentu demonio (ni gañera badakizte, astelenetik ostielera pixkot Pamplonika nitzala ta....) ta BILBOko frontoi berrin.... eztikit ba, oane dilema latza. bezperan goiz goizetik hernanira autobusa, gaztetxeko sardotegia eurdin,...... uf uf uf!!!

MX PILLA PILLA DENARI TA OROITTU SARRANGO FETXAK HURBILTZEN AIZKIULA

David, me has fallau....................!!!!!! BIÑO BARKATZEN DIZUT!!!!

9 comentarios:

  1. bua Nai, hau aportazioa, estas en todo!!!!
    iaia Aitor aña, jaja!!!
    mxk denari!!!

    ResponderEliminar
  2. In-presionante.
    Ta osaba Estebanen deklarazioak ETBn?
    Que saber estar!
    Esan zatela nahi dutena, guk a lo nuestro!
    Aupa sarrandarrak!

    ResponderEliminar
  3. iei!
    pues nik eztut bat fallatu bar (ahora ke puedo)
    9an Labritera, 17an sarrera lortuzkero Miribillara ta 23an Larregañera!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Kaixo!!! Ni re hemen naiz ba!! Larunbaten labritera (parranda barne, nola ez), ta 17n bilbora. Afiiiii!!!! Larregainekoa eztikit, igual andonikin mendira. Muxuk!!

    ResponderEliminar
  5. Ieeeep!ba nik 9an ezin dut yon Iruñara,17an Korrika bukatzen da Donostian ta 23an kanpora noa.Ala ere BETI ZUEKIN.Eta Nai ez ga arrok,baizik eta ARRO daude garenaz(ostia hau esaldia ateri zit).GORA GU.

    ResponderEliminar
  6. Aupa! Ba ni Iruñara ezin naiz yon(txoootx),Bilboko sarrera enkargatu nun(katalejuk prepatuk dauzkit),ta Larregañera ikusikoyau.Ala...

    ResponderEliminar
  7. Nik Bilboko sarrerarako kreditua eskatu dut Laboralen eta ez naute eman. Cajanavarran ematen badute akaso... ;-))))

    ResponderEliminar
  8. Ordun Larregañera ez dio iñor edo?
    IÑAKI!!!!!! azaldu, zure esperientziak iñoiz miño geio interesatzen zaizkit! jj. Nabazo, truken belar pixkot eramanen dizut, ritmo hortan errezkero!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  9. Gu finalatara ez ( Esti ,gaur etziñan ikastolan,ez?animok larunbateko), biño Larregañera ta sarranera bai.

    ResponderEliminar