2011/05/09

TXINOK 11- 2

ONGI ETORRI SARRANDARRAN TARTERA AIERT TA ELORRIRI

7 comentarios:

  1. Uantxe konturatu naiz osaba Anttoniko,izeba Pili eta beste izeba Pili frontoian zaudela baita ere bazkaltzen ta ez nitela argazkirik atere,BARKATU...

    ResponderEliminar
  2. Pues niri Naiaran ta Rosan argazkik kusita duda bat geldittu zit:
    -Patxi Bakerok ongi pasatu tezun????

    ResponderEliminar
  3. Patxik ongi pasatu txinotan?
    nik esango nuke negu udaberriko denetan ez?
    urtezarren protagonista, aimarren txapelan ospakizunetan a altas horas, ta oango honetan...
    david eon lasai, gure amarkintako baja earki kubrittuko du patxik holako rodajekin!!!!!
    gora gu ta gutarrak!!!!

    ResponderEliminar
  4. EEEEEE!!!!bi protagonista nagusi ttut beti Esteban eta Patxi eta nere begiek geinetan Patxi bakarra ikusten dute.Dena den nabaritzen dut zelo punttu bat...Portzierto ,ze iruditzen bideon montajea,musika,argazkik...eske gaizki hoittuta zaute...

    ResponderEliminar
  5. Zelok???
    ezta hori rosa!
    enbidia latza!!!!!
    aitor lo faltakin bezala ni sagardo faltakin hasi naiz desbariatzen!!!!!!!!!!!jj
    mxk

    ResponderEliminar
  6. Lasai estitxu zurea ez da kronikoa ilabete batzuk gelditzen dia ,ANIMO!Hori bai,mentalizatu geroko Igor lengusun afaritan odolekok ganak prioridadea dula "osea de niñero"...

    ResponderEliminar
  7. JAJAJAJAJAJAJAJA!!!
    ei, oantxe kusi dut bideoa, elegantea!!!

    ta...Patxi ta Esteban protagonistak??? nik ni sango nuke, jaja!!! argazki pilla batetan atetzen naiz ta....!!!

    bueno, ta Patxik ongi psatu zula ta....en fin, ni pare bat aldiz ui kozkor batekin yo niñon,...ta ez dirudi hori Patxin estiloa dnikan,ez??!! gaixto politta zon ta....

    ResponderEliminar