2011/10/20

Etorkizuna!!

Azken boladan, nahiko argazki nostalgikok patu ttu ta... bat etorikizunari begira.
Ene, ikusten altzu hau??
Zaila izain da 2012a 2011 bezain fuertea izatea miño... estilo ta irripar hori nik enuke eskapatzen utziko, hirulau parrandagatik!
Portzierto, bixitan etortzeko asmoa zutenak... Nik azaroak 12 ta 19n konpromiso batzuk battut, miño beste guzik libre!!!!!!!!!!!!!!!!! ze plan nahi zute, arranon bazkaritxo bat (15 euro helduk, 7-8 haurrak) o potetxo bat sin mas? zuek esan. Nik bazkaririk eztut prepatuko. Bo, Larunbata bada, Ainhoan enpresatik ere ekartzen al da ta Arranon bazkaldu!

1 comentario:

  1. Aupa Esti,aber Jare haundittu biño len kusten gan.Ez ga urruti biz biño..Zer moduz zate? Entetu naiz ikasketatan e erki zabiltzala.Nik arranon bazkaltzeko problemik ez tut ta nere lantokitik eramatteko re ez.Fetxa patu bar.

    ResponderEliminar